Auto-prestavby.cz

Aktuální radary pro jednotky MIB2 a MIB2.5: bezpečnému stažení jen u nás

Pro jednotky MIB2 a MIB2.5 je možné nainstalovat POI radary pomocí různých postupů. Zde je jeden z možných postupů:

  1. Získání aktualizovaných databází POI radarů: Existuje několik webových stránek a fór, které nabízejí aktualizované databáze POI radarů pro různé regiony. Vyberte si důvěryhodný zdroj a stáhněte požadované soubory s POI radary pro váš region.
  2. Příprava paměťového média: Potřebujete paměťové médium (např. SD karta nebo USB flash disk), které bude kompatibilní s vaší jednotkou MIB2 nebo MIB2.5. Ujistěte se, že je paměťové médium správně formátované (často ve formátu FAT32 nebo exFAT) a má dostatečnou kapacitu pro soubory POI radarů.
  3. Extrahování souborů: Rozbalte stažené soubory s POI radary na počítači. Zkontrolujte, zda jsou soubory správně rozbalené a v požadovaném formátu (často ve formátu CSV, KML nebo GPX).
  4. Přenos souborů na paměťové médium: Přeneste extrahované soubory s POI radary na připravené paměťové médium. Ujistěte se, že soubory jsou umístěny na kořenovém adresáři paměťového média a ne v podadresářích.
  5. Vložení paměťového média do jednotky: Vložte paměťové médium (SD kartu nebo USB flash disk) s POI radary do slotu pro paměťové médium ve vaší jednotce MIB2 nebo MIB2.5. Ujistěte se, že je paměťové médium správně vložené a připojené.
  6. Aktivace POI radarů: Spusťte jednotku a přejděte do menu nebo nastavení souvisejícího s POI body radaru. V tomto menu by měla být možnost importovat nebo aktualizovat databázi POI bodů. Vyberte tuto možnost a následujte instrukce k importu POI radary z paměťového média.
  7. Potvrzení importu a restart jednotky: Po úspěšném importu souborů s POI radary potvrďte tento proces a restartujte jednotku. Po restartu by měly být POI radary aktivovány a připraveny k použití.

 

Varujeme před lidmi který šíří na intermetu a napadené souboury  instalujte z bezpečních stránek od nás nebo námi doporučené u nás jsou na to vyškolení technici

 

Podporované jednotky pro různé značky vozidel:

Skoda:

  • MIB 1 Amundsen Radar
  • MIB2 Amundsen Radar
  • MIB25 Amundsen Radar
  • MIB 1 Columbus Radar
  • MIB2 Columbus Radar
  • MIB25 Columbus Radar

VW:

  • MIB 1 Discovery Media Radar
  • MIB2 Discovery Media Radar
  • MIB25 Discovery Media Radar
  • MIB 1 Discovery Pro Radar
  • MIB2 Discovery Pro Radar
  • MIB25 Discovery Pro Radar

Seat:

  • Zde nebyly specifikovány konkrétní jednotky, je vhodné kontaktovat techniky nebo servisní středisko Seatu pro více informací.

Pokud se vám nedaří nainstalovat POI radary, je vhodné vyhledat pomoc techniků nebo servisního střediska ve vaší oblasti. Mohou vám poskytnout odbornou podporu a asistenci s instalací POI radarů na konkrétní jednotku ve vašem vozidle.

 

 

 

Varování:

Rádi bychom vás upozornili na důležitost opatrnosti při stahování a instalaci souborů z internetu, zejména pokud jde o soubory týkající se bezpečnosti a radarů. Existuje riziko, že někteří jedinci mohou šířit infikované soubory, které mohou obsahovat škodlivý software nebo malware.

Abyste minimalizovali toto riziko, doporučujeme, abyste soubory týkající se radarů a jejich instalace získávali pouze ze spolehlivých zdrojů, které jsou přímo poskytovány nám nebo našimi doporučenými partnery. Měli byste vyhýbat se stahování souborů z neověřených webových stránek, fór nebo neznámých zdrojů.

V případě, že máte potíže s instalací nebo se setkáváte s problémy při práci se soubory týkajícími se radarů, doporučujeme obrátit se na naše vyškolené techniky. Naši technici jsou k dispozici ve více lokalitách po celé České republice a na Slovensku. S radostí vám poskytnou odbornou pomoc a podporu při instalaci a řešení problémů týkajících se radarů.

Pamatujte, že bezpečnost je důležitá, a věnování pozornosti původu souborů a spolupráce s odborníky může pomoci minimalizovat rizika a zajistit bezproblémovou instalaci a funkčnost radarů ve vašem vozidle.

 


Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

Aktivace Sport Layout v Audi Virtual Cockpit

Aktivace rozložení sportovních hodin je možná při přidání nového počítadla do vozu (FPK – Frei Programmierbares Kombiinstrument ). Před překročením 100km prahu si můžeme libovolně nastavit dojezd a zvolit, zda bude v možnostech dostupné sportovní rozložení (S3/RS3). Data a widgety jsou na pultu zobrazovány ve formě layoutů – koncept velmi podobný tomu používanému u jednotek MIB2. Abychom umožnili zobrazení Sports Layouts v autě, ve kterém nebyly dostupné z výroby, musíme uložit příslušnou hodnotu do paměti počítadla pomocí příkazů UDS. Pozornost! Daná metoda funguje pouze na čítači FPK Gen1 (např. Audi A3, Audi TT). Uvedená operace může poškodit měřič, zkontrolujte verzi měřiče a software, který máte! Jednáte na vlastní nebezpečí.   Aktivace přes ODIS-E Vyberte „0017 – Sdružený přístroj“ Dvakrát klikněte na „ 009 – Diagnostická relace “ Vyberte „ Režim vývoje “  Dvakrát klikněte na “008 – Přístupové právo” zadejte 20103  . Vyberte „ 011 – Speciální funkce, 011.01 – Hex-Service  “ Pomocí UDS odešleme do měřiče novou konfiguraci. V závislosti na variantě: Rozložení RS: 3D 14 03 00 3C 09 01 03 Rozložení: S: 3D 14 03 00 3C 09 01 01 Vypnutí: 3D 14 03 00 3C 09 01 00 Co znamenají výše uvedené hodnoty? 3D – WriteMemoryByAddress (zápis na konkrétní adresu paměti) 14 – 1 = velikost dat, která zapisujeme (v bajtech), 4 = velikost adresy (v bajtech). 03 00 3C 09 – adresa paměti, kterou chceme uložit 01 – množství dat, které ukládáme 03 –  hodnota, kterou ukládáme – je v našem případě zodpovědná za konfiguraci rozložení Poté bychom měli poslat příkaz  11 02, který resetuje Virtual Cockpit a restartuje jej čtením nové konfigurace. Případně můžeme počkat 15 minut, než auto přejde do režimu spánku.

Read More »

Servisní plán podle Audi / VW / Seat / Škoda MQB

Servisní období lze rozdělit do tří typů: QG0 – Standardní servisní interval – bez systému prodloužené doby mezi kontrolami. QG1 – Prodloužená doba mezi kontrolami – s variabilními servisními intervaly QG2 – Systém prodloužených servisních intervalů  – s pevnými servisními intervaly (snímač viskozity oleje neaktivní) Standardní servisní období – QG0 – 15 000 km – výměna motorového oleje a olejového filtru Po roce by měla být provedena roční prohlídka, součástí roční prohlídky je vždy olejový servis. – Pokud je do konce roku najeto 15 000 km, je nutné provést olejový servis. – Pokud je roční nájezd více než 30 000 km, měla by být roční prohlídka provedena nikoli po roce, ale po každých 30 000 km. – Brzdová kapalina by měla být vyměněna každé 2 roky. Kontroly Servis oleje – Výměna motorového oleje, výměna olejového filtru. – Zkontrolujte tloušťku brzdových destiček. – Resetování servisního indikátoru. – Čtení chybové paměti všech diagnostických systémů. Roční kontrola – Výměna motorového oleje, výměna olejového filtru. – Zkontrolujte těsnost a poškození motoru. – Čtení chybové paměti všech diagnostických systémů. – Prohlédněte sestavy airbagů (pokud jsou ve výbavě) z hlediska vnějšího poškození. – Zkontrolujte mrazuvzdornost chladicí kapaliny, těsnost chladicího systému, hladinu chladicí kapaliny – v případě potřeby doplňte. – Zkontrolujte těsnost a poškození výfukového systému, zkontrolujte jeho upevnění. – Zkontrolujte těsnost a poškození brzdového systému. – Zkontrolujte tloušťku brzdového obložení. – Zkontrolujte hladinu brzdové kapaliny, v případě potřeby ji doplňte. – Kontrola těsnosti a poškození převodovky, hnacích hřídelí a krytů kloubů. – Zkontrolujte znečištění odtokového kanálu na hřídeli a v případě potřeby jej vyčistěte. – Kontrola baterie. – Zkontrolujte těsnost a poškození krytů vahadel. – Zkontrolujte vůli, upevnění a kryty kloubů tyče řízení. – Zkontrolujte hloubku dezénu a opotřebení pneumatik včetně rezervního kola, zkontrolujte tlak v pneumatice (včetně rezervního kola), v případě potřeby upravte. – Namažte dorazy otevírání dveří a zámek kapoty. – Zkontrolujte funkci všech spínačů, elektrických zařízení, kontrolek a dalších ovládacích prvků. – Zkontrolujte funkci stěračů a ostřikovačů čelního skla a ostřikovačů světlometů, zkontrolujte stav lišt stěračů. Seřiďte trysky ostřikovačů a v případě potřeby doplňte kapalinu. – Resetování servisního indikátoru. – Doporučuje se výměna lišt stěračů. – Provedení zkušební jízdy, výstupní kontrola. Každých 30 000 km navíc – Zkontrolujte funkci střešního okna a namažte vodicí lišty. – Zkontrolujte nastavení světlometů, případně upravte, – Zkontrolujte hladinu oleje v zadní rozvodovce (pohon všech čtyř kol), v případě potřeby olej doplňte. – Výměna oleje ve spojce Haldex (pohon všech čtyř kol). – Zkontrolujte lak karoserie a ochranný nátěr podvozku, zda nejsou poškozeny. – Zkontrolujte hladinu oleje v manuální převodovce, v případě potřeby doplňte. – Výměna mikrofiltru nebo mikrofiltru za pachový filtr (pokud existuje). – Kontrola rozvodového řemene (pouze zážehové motory) po 90 000 km, poté každých 30 000 km. Každých 60 000 km navíc – Vyměňte zapalovací svíčky. – Zkontrolujte stav a napnutí klínového řemene. – Zkontrolujte hladinu kapaliny v systému posilovače řízení. – Výměna vložky vzduchového filtru a čištění krytu. – Výměna oleje ve spojce Haldex (pohon všech čtyř kol). – Zkontrolujte hladinu oleje ATF v automatické převodovce. – Zkontrolujte hladinu oleje v diferenciálu (automatická převodovka), v případě potřeby doplňte. Každých 90 000 km navíc – Kontrola rozvodového řemene (benzínové motory) po 90 000 km, poté každých 30 000 km. – Výměna ozubeného řemene a napínací kladky (pouze vznětové motory s jednotkovými vstřikovači). Každých 120 000 km navíc – Výměna ozubeného řemenu a napínací řemenice (vznětové motory kromě motorů s jednotkovými vstřikovači). Každých 180 000 km navíc – Výměna rozvodového řemene (pouze benzínové motory 1,8l). Navíc každé 2 roky – Výměna brzdové kapaliny (pokud je to možné, nechte ji provést při roční kontrole). Každé 4 roky navíc – Výměna vložky vzduchového filtru a čištění skříně – u vozů s nájezdem méně než 60 000 km do 4 let (pokud možno nechte provést při roční prohlídce). Každých 5 let navíc – Výměna baterie sirény autoalarmu (pokud je to možné, nechte si ji provést při roční kontrole). Každých 15 let navíc – Výměna bezpečnostních pásů za předpínače a sestavy plynových vaků. Životnost těchto komponentů je omezena na 15 let. (Pokud je to možné, nechte provést při roční kontrole.) Výměna lambda sondy (platí pro země, kde není dostupné bezolovnaté palivo) – Doba výměny závisí na obsahu sloučenin olova v palivu v příslušné zemi. QG1 – Prodloužená doba mezi kontrolami systému s variabilním servisním intervalem Stanovení servisní doby závisí na intenzitě a podmínkách používání vozu. Revize (kontrola) se provádí tak, jak je uvedeno Inteligentní displej servisního indikátoru vás vždy včas informuje o termínu servisu. Vůz musí být pravidelně servisován nejpozději po 2 letech nebo maximálně po 30 000 km u zážehových motorů, maximálně 50 000 km u 4válcových dieselových motorů a maximálně 35 000 km v případě 6válcové dieselové motory. Brzdová kapalina se musí vyměnit každé 2 roky. Poznámka U vozů s prodlouženými servisními intervaly QG1 a QG2 jsou motory z výroby plněny olejem podle specifikací VW 503.00 (benzínové motory), VW 506.00 (dieselové motory kromě motorů s jednotkovými vstřikovači) nebo VW 506.01 (dieselové motory). Abyste mohli využít prodloužené servisní doby, je nutné používat pouze motorový olej s výše uvedenými specifikacemi pro plnění a doplňování. Pokud takový olej není k dispozici, platí lhůta výměny 15 000 km nebo 1 rok. V tomto případě musí být vůz překódován na QG2. QG2 – Systém prodloužené doby mezi kontrolami s pevnou délkou servisní doby Servis oleje by měl být proveden každých 15 000 km. Periodická prohlídka (prohlídka) by se měla provádět každé 2 roky, přičemž součástí periodické prohlídky je vždy olejový servis. – Pokud je do konce roku najeto 15 000 km, je nutné provést olejový servis. – Pokud je najeto 30 000 km do 2 let, měla by být kontrola provedena ne po 2 letech, ale po každých 30 000 km. Brzdová kapalina by se měla měnit každé 2 roky. Kontroly Servis oleje – Výměna motorového oleje, výměna olejového filtru. – Zkontrolujte tloušťku brzdových destiček. – Resetování servisního indikátoru. – Vypuštění vody z palivového filtru (vznětový motor při použití ekologické motorové nafty). – Čtení chybové paměti všech diagnostických systémů. Kontrola – Výměna motorového oleje, výměna olejového filtru. – Zkontrolujte těsnost a poškození

Read More »

Další naše realizace

Copyright © JT Autoprestavby 2001-2024 Auto-prestavby.cz